Novosti / Hrvatska zajednica županija

  • Održana edukacija o uspješnom rješavanju problema u radnoj okolini
  • Održana edukacija o uspješnom rješavanju problema u radnoj okolini
  • Održana edukacija o uspješnom rješavanju problema u radnoj okolini
  • Održana edukacija o uspješnom rješavanju problema u radnoj okolini

Održana edukacija o uspješnom rješavanju problema u radnoj okolini

U organizaciji Hrvatske zajednice županija i tvrtke Ramiro u četvrtak 7. prosinca održana je edukacija pod nazivom „Stavi pravu stvar na pravo mjesto – vještine uspješnog rješavanja problema i odlučivanja“.

Nemoguće je zamisliti našu svakodnevicu bez komunikacije – njome izražavamo svoje potrebe, razvijamo socijalne odnose i ostvarujemo važne nam ciljeve. Ipak, nerijetko se događa da oklijevamo otvoreno izreći svoja razmišljanja i stavovekako bismo izbjegli mogući sukob ili neugodnu situaciju, iako smo svjesni da je njihovo jasno izražavanje upravo ključ izgradnje dobrih odnosa. Kada smo ovako suzdržani u iznošenju vlastitog mišljenja kao posljedica se javljaju iznenadne i burne emotivne reakcije u kojima svi naši stavovi i potrebe izađu na vidjelo na negativan način. To se najčešće događa u situacijama kada je takvo ponašanje najmanje prikladno i poželjno, a može trajno narušiti naše odnose ili ostvarivanje ciljeva. I zato se moramo zapitati ne bi li nam život bio mnogo ugodniji kada bismo mogli uspješno prepoznati svoje i tuđe osjećaje te znali kako odgovoriti na njih? 

Predavačica Iva Maksimović prenijela je županijskim službenicama svoje iskustvo i znanje psihologinje u situacijama kada  treba prepoznati različite komunikacijske stilove i prilagoditi vlastito ponašanje situaciji u svrhu ostvarenja osobnih, ali i zajedničkih ciljeva, izraziti svoje mišljenje, stavove i potrebe na jasan način, uvažavajući istovremeno i poziciju sugovornika, na prikladan način reći „ne“ u situacijama kada je to potrebno napraviti, ostvariti uspješan razgovor s različitim ljudima i u različitim situacijama (uključujući i konfliktne situacije) i kako konstruktivno komunicirati, odnosno komunicirati sa različito zahtjevnim sugovornicima.